6. mar. 2015

Intercontinental Fiji Golf Resort and Spa

Allersidste indlæg om Fiji! Håber at I har nydt de andre indlæg, eller bare har nydt billederne. 

LØRDAG
Jeg har været på mange flotte hoteller, men jeg er ikke i tvivl om, at Intercontinental Fiji slår dem alle. Vi blev hentet af privat chauffør, hvilket var rigtig rart. Han fortalte os en masse om Fiji, kulturen, han stillede os spm og omvendt, rigtig rart med sådan en kærlig chauffør. Da vi kommer ind på grunden, var det nærmest som at køre ind i en lille smuk by, hvor det botaniske altid er i fin stand. Alle bygninger er kæmpe store og flotte, servicen er i top, og hvert et hjørne er pænt. Vi blev kørt hen til vores værelse i en lille vogn "ala golfvogn", vi var begge fortryllet af udsigterne, og endnu mere begejstret da vi så vores værelse. Et fint dekoreret rum med alt, hvad man behøver. Det bedste ved det hele var nok det fine badekar udenfor samt liggestole, også boede vi lige ved siden af infinity poolen og havde egen adgang til stranden. Ville ønske, at I alle kunne opleve det, det var det smukkeste! Vi spiste på en af resortets restauranter, og derfor fik vi en drink på bar Karma
Vores værelse udefra
Walkway to heaven
Familie pool
Fra reception

SØNDAG
Vejret så lækkert og varmt. Vi havde efterhånanden været ret trætte af at flytte rundt konstant mellem øerne. Så det var bare ren afslapning med pool og tanning. Jeg tog også til et hurtigt scuba diving lesson, hvor jeg fik prøvet det i en pool (med en sød træner), men der var for meget vind derude så jeg kunne ikke dykke :( Men det var lækkert nok, når man var omringet med gode vibes og drinks. Solnedgangen var så flot den aftenen, de smukke farver var flottere i virkeligheden, men her kan I lige se, hvad jeg mener. Under hele weekenden fik vi snakket med mange af arbejderne og managers, fordi Mia arbejder på Intercontinental i Sydney, så de var ekstra opmærksomme på os og fandt os interessante, fordi vi var to danske piger med vietnamesisk baggrund bosat i Australien. 
Infinity pool
Strand, pool og solnedgang

MANDAG
Mandag var det desværre afrejse. MEN først var vi oppe og se Golf stedet som er på et bjerg, med udsigt til havet, mens man spiller. Derefter stod det på en rundvisning ved Club Lounge området, som er mere eksklusivt at bo. Der er egen bar og infinity pool på bakken med flot udsigt, samt er andre fordele. Værelserne er også større og du har din egen lille pool. Da vi kom tilbage, souvenir-shoppede vi og fik købt en masse pæne ting, som disse "sulu'er" som er store tørklæder du kan bruge til alt. Også stod den på flyet hjem :( 
Golf resort
Club Lounge værelse
Club Lounge pool og bar
Mia og jeg i vores suluer

Fiji er en rigtig lækker pause fra alt derhjemme. Befolkningen, maden, opholdene, øerne, turisterne, landsbyerne og det hele er smukt, rart og skønt!!! Jeg vil rigtig gerne komme tilbage efter jeg har rejst verden rundt, så vil jeg gerne besøge Fiji igen. Jeg anbefaler af hele mit hjerte, og det gør alle de som jeg har mødt også. Håber at I nød de små tips og guides, ellers må I hjertens gerne skrive til mig for flere informationer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar