24. mar. 2015

My new family

Jeg kom hen til min nye værtsfamilie i søndags. Jeg bor nu i Norman Park, Brisbane. Tættere på South Bank med fake stranden og den flotte store park og tættere på byen, så det er rigtig rart! Huset er fint og ikke for stort. Jeg nedenunder for mig selv med eget værelse og bad. Der er også en opholdsstue som er beregnet som min og børnenes. Familien er rigtig søde! Jeg kommer rigtig godt ud af det med værtsmoderen Lesley. Vi snakker om mange ting og har også mange ting tilfælles. Faderen Mark når jeg kun at snakke lidt med, fordi han arbejder meget, men han er også rigtig flink og sjov. Jeg passer tre drenge: Callum, 10 år, Luke, 7 år og Jonty på 5. De er søde, men også frække, så vi skal lige lære hinanden mere at kende. De elsker sport og brætspil, så det kommer vi til at bruge meget tid på. De kan holde mig aktiv og lære mig sport haha. Foreksempel i dag sprang vi i poolen, spillede fodbold, legede med domino brikker og praktiske skole ting. Håber at det bliver nogle hyggelige tre sidste måneder inden jeg tager hjem!
Stemningsbilleder fra spisestuen og balkon

Der kommer flere billeder og beskrivelser af stedet snarest. Håber at I alle har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar