19. mar. 2015

Ændret planer (igen)

 Jeg laver ikke andet end at ændre mine planer. Men det er svært at finde ud af det hele, når man har verden åben for sig OG når man er på den anden side af jorden. Du har i forvejen bare disse rejselyster ellers så udvikler du dem, fordi du har indset, at "jeg forhelvede er ude på mit livs eventyr", så skal det jo nydes med garanti for alle pengene værd. Ellers er der en anden løsning: sabbatår numero dos! Også en rigtig god ide, hvis du ikke er klar til studie og ikke aner, hvad pokker du vil bruge de næste 5 år på + resten af dit liv udover. Nå, men jeg har i den seneste tid skulle tænke over en hulens masse, og det har ikke gjort godt på min hjerne. I ved, hvor meget jeg skriver ned og laver lister, og det har ført mig frem til dette (endelig fortæller hun om de ændrede planer):
Tjek de seneste billeder udfra min insta: 1. Træt efter uni. 2. På vej til hyggedruk. 3. Spa. 4. Citat

Arbejde:
Efter afvisninger og halv lovet arbejdsstillinger, så tænkte jeg, at jeg virkelig skal i gang med noget nu. Så efter 12 timer kom jeg i kontakt med mange au pair familier, og fandt denne familie med tre drenge på 5-10 år. Dem besøgte jeg på selve dagen, og de virkede meget søde, og værtsmoderen har været rigtig sød og jeg kunne lide det jeg hørte. Jeg tror, at vi vil få det rigtig godt sammen, fordi vi ser tingene på samme måde, og vil begge de samme ting: Have mig til at hjælpe og blive en del af familien. De kan måske også hjælpe, med at finde mig et job ved siden, så jeg krydser hænder og ben. Håber at det hele bliver godt, og at det bliver et par fede sidste måneder!

Fritid:
I min fritid, bruger jeg på at hænge ud med venner, tegne, slappe af og læse. Jeg er også begyndt at tage til nogle af min kusines foredrag. Hun læser til beskæftigelsesterapi, så foredragene handler meget om kommunikation, hvilket er spændende og en fordel for mig!

Studie i DK:
Lidt studierelateret. Så har jeg sødt ind på Dansk på Københavns Universitet, og håber inderligt, at jeg bliver optaget. Det er virkelig en linje, som passer rigtig godt til mine interesser. Jeg kommer til at lave et indlæg om studie, eller hvad pokker skal man vælge efter sommer??

Rejseplaner: 
Udover det, så er planen også at rejse til Melbourne, Sydney igen og bl.a. endelig skydive, besøge venner i Central Coast og til Byron Bay. Måske vil jeg slutte af med en tur til Whitsundays og Cairns, hvis pengene og vejret er til det. For ved den tid så er det jo vinter i Australien! 

Håber at I nød min lille opdatering. Tak for i dag <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar