18. apr. 2015

129: Vixen


Jeg har lige haft nogle travle dage, så blogging har været lidt tør, selvom jeg har nogle gode i ærmet. Her har jeg for første gang et af mine længere tekster, altså nr. 129 fra min note. Håber at I kan lide den meget anderledes og hudløse tekst.

- VIXEN -
Hendes russian røde neglelak skallerede, smykkerne begyndte at klamre om hende, hendes øjne
funklende og pupillerne vilde af spiritusen. Hendes stærkere læbestift på hendes kysseklar 
læber smittede af på kanten af cocktailglasset. Eller var hun på kanten? Cocktailen har
 hun selvfølgelig ikke betalt for. Den rammer hende. Hun tror i hvert fald det er 
alkoholen. Hun frøs og hendes fødder var ømme fra at vise sin krop hele 
natten. Hendes krop trak sig sammen. Hans hånd er på hendes lår. Ham 
her er dog sødere og pænere end ham fra sidste uge. Tror hun. Han 
bærer også Rolex og har kun skrevet én gang til sin kæreste eller
hvem der nu er bekymret for ham. Natten tilbringes med ham. 
Vinen slører mere. Der er jo lidt kærlighed selvom han 
ikke aner mig efter han er færdig. Han fulgte mig
trods alt hen til døren næste morgen.

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med det (!!)

    Xx http://erica-schou.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Erica!!

      Slet