9. apr. 2015

Confessions

Fra Fiji Intercontinental

Jeg er så besværlig kræsen, at du bliver helt irriteret.
Jeg elsker at synge, men tør ikke med min "rigtige" stemme.
Jeg er en af de irriterende typer, som fylder på dansegulvet
Jeg er EKSTREMT klodset, jeg vælter altid ting i en butik eller ødelægger ting diverse steder.
Jeg har lidt OCD/perfektionisme over mig
Jeg er så dårlig til komplimenter fra fyre, rødmer altid og kigger væk.
Jeg elsker at tegne grafisk, men synes at alle andre er bedre end jeg.
Jeg bliver rigtig stolt når vilde dansere i klubben komplimenterer mig og siger jeg danser godt.
Jeg er forfærdelig kilden og får kuldegysninger over det hele. Min krop går også i selvforsvar mode, så min krop kan ikke tåle nogle som helst berøringer.
Jeg giver de bedste råd til folk specielt om kærlighed, men jeg er stadig single og skriver triste tekster.
Jeg hader folk som dømmer andre så hårdt på udseendet.
Jeg hader ordet: "at kede sig". Der er så mange ting vi kan lave og har travlt med, men alligevel keder vi os.
Jeg var omkring 12 år, der fik jeg lavet et hul i min tand uden bedøvelse, fordi jeg var bange for nåle #hardcore.
Jeg børster tænder i 4-6 minutter med en elektrisk tandbørste og bruger meget ofte tandtråd.
Jeg elsker sort kaffe og te uden noget som helst i.
Jeg har i øjeblikket en smadret computerskærm og mobilskærm.
Jeg hader, når tracks bliver genvoldtaget i radioen, så man hellere vil lytte til opera end "hitmusic"
Jeg føler, at jeg intet kan huske fra gymnasiet. Skole og undervisning ligger fjernt for mig.
Jeg håber at I kunne lide dette indlæg <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar