24. apr. 2015

Gone to Byron Bay

Denne weekend skal jeg på en weekend tur til Byron med min veninde Sofie fra DK. Det bliver rart at komme væk fra Brisbane og slappe af. Det har været en lidt slem tid for mig, så det bliver godt at tage hen til en by med lækker strand + så er det kender for værende en hippie/festival/alternativ/kulturrig by, hvilket er lige mig! Festivalen Falls Festival som vi var til under nytårsaften foregik og foregår også i Byron Bay, og det var boho/hippie stilen som herskede der. Det er en stil jeg virkelig kan lide! Håber på at gøre nogle fund ved markederne. Ellers er Byron Bay kendt for stedet smukke strande, et stort fyrtårn og for at have det mest østlige punkt af Australien. 
Jeg glæder mig til at følge med livet <3 
Source: det østlige punkt fra Surftravel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar