3. apr. 2015

Jeg venter på...


- At vokse min sidste centimeter
- Min mad på restauranten 
- Mit tøj fra Asos
- Det bliver min tur til at blive betjent
- Pigetoilettet 
- Klokken slår midnat 
- Fredagaften 
- Billige billetter
- At hænge ud med drengene
- Skrive minder ned
- Bytur med pigerne
- Genforening
- Blomsterne springer ud 
- Han lægger mærke til mig
- Lana Del Reys nye album 
- Natmad efter den sidste dans
- Kaffe
- Sårene heler
- When the beat drops
- Min tanline
- Isterningerne køler min vand
- Sommer er nord for ækvator
- At pakke min kuffert og rejse igen
- Dine åbne arme
- Mit tog som fører mig fra A til B
- At blive inviteret ud 
- Sneen falder smukt
- Et smil
- Nye kollektioner
- Han ansøger
- Reklamerne er forbi
- Lønningsdage
- Grønt lys
- At få endnu et stempel på mit pas
- Criminal Minds episoder 
- Mine negle gror ud 
- Min mobil er 100%
- En besked fra dig 
- Klokken slår frihed
- At smide bh'en 
- Din tilgivelse
- Min mobil tager sig sammen
- Udsalg
- Følelsen af kærlighed
- Nyt musik
- At ligge i min seng igen
- XOXO
- Du bliver glad
- Regn på hjemme søndage
- Taknemmelighed
- At danse igen
- Tårerne forsvinder
- Alkoholen rammer
- At opdage nye ting
- Mit hår gror
- De negative stemmer holder
- Fyrtårnet lyser mig op
- Din undskyldning
- Magic Mike 2 og Pitch Perfect 2
- Loading af alting
- At tage et langt og eftertænksomt bad 
- Solnedgang
- En som deler samme tanker
- Dig, hvis du vil vente på alt dette

Og indtil da så nyder jeg
- Livet 

2 kommentarer:

  1. Utroligt så meget man egentlig bruger tiden på at vente :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Det er helt forfærdeligt at ventetid fylder så meget

      Slet