22. apr. 2015

My jewellery collection

Har endelig fået taget billeder af de fleste af mine smykker, jeg har købt og fået her i Australien! Alle butikkerne er australske, men jeg vil undervejs skrive de forskellige brands ind. Håber at I kan lide min lille samling:

Armbånde og ringe fra Equip | Øreringe fra Lovisa


Ringe fra Lovisa

Fine smykker fra min værtsfamilie i Toowoomba og fødselsdagsgave fra min Brisbane familie

Headpiece og bodychain fra Lovisa 

Øreringe og ring-armbånd fra Lovisa, halskæder fra Tree of Life, blå øreringe fra Uni marked

Armbånde fra Colette, halskæde fra Equip og cuff fra Tree of Life


Ankelkæder fra Citybeach, Equip, markeder og Danmark

Mine yndlings smykker!

Udover disse smykker, så har jeg (stort set) altid mine armbånde på fra diverse markeder rundt omkring i Australien. Har desværre ikke et billede, fordi de er hos en veninde pt. Men håber at I kunne lide mine fine smykker. Der er så mange flotte smykker i Australien, og jeg skal bestemt have flere ting med hjem! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar