21. maj 2015

Adax for the ladies

Hænderne op, hvis I også er på jagt efter den rette pung, clutch eller håndtaske til en rimelig pris! Selvfølgelig drømmer vi alle om den fine Chanel taske eller den smukke Celine Tote Luggage, men priserne får banken til at skrige. Men i stedet for at bruge måneders løn på dyre mærkevarer, så har vi heldigvis de danske Adax tasker. Adax' design er altid stilregn og i høj kvalitet. Jeg har haft min lille pung i mange år og den er stadig i god stand. Jeg har her gennem Magasin fundet nogle af mine Adax favoritter. Også har jeg også skrevet nogle andre ting på ønske listen som undertøj sæt og kjole fra Baum und Pferdgarten. Men her har I nogle forslag til nogle Adax tasker:
Alle taskerne er fra Magasin/Adax

Disse fine tasker kan pynte et hvert outfit! Jeg kan fortælle jer at læderet er meget blødt, materialet er lækkert, de er sofistikeret og passer enhver kvinde, også fås de til en god pris for den høje kvalitet. Magasin har forresten levering på 1-3 dage, så frygt ej længere kære taske knage, babyen kommer snart. Hvad synes I om taskerne?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar