9. maj 2015

Australia Update

Første nedbrud var da der hele tiden skete ting for mig i Australien, og nej ikke positive ting vil jeg mene. Jeg har stadig ikke fundet arbejde, og tiden kniper nu. Jeg er skeptisk over at være fundraiser og gå fra dør til dør og sælge, selvom der er kollegaer i nærheden, så ved man aldrig? + Jeg er i et andet land. Også ser jeg lidt for meget Criminal Minds, til at mine nerver kan slappe af. Også var jeg også syg i en uge. Er også blevet bidt af insekter eller sådan, så har små bid på benene, heldigvis er det intet alvorligt.

Andet nedbrud jeg var til tandlægen i denne uge for at tjekke mine visdomstænder, og dem skal jeg nok have revet ud meget snart, men der var nogle andre ting + gamle ting som har påvirket som også var i vejen, som de også anbefaler at jeg skal få ordnet. Så nu har jeg kortene på bordet (bloggen) og siger, at jeg intet arbejde og penge har og skal af med penge til tandlægen. Det er bare ikke den bedste tid for mig. 

Det positive er at jeg er glad for at bo hos min familie i Darra. Det er godt at have nogle til at støtte dig og lytte når du hurtigt får brug. Så den går ud til min familie specielt min kusine Helen og mine gode danske veninder Sofie og Camilla. Jeg får stadig hygget og oplevet. Jeg er en rigtig lokal her i Brisbane og kender tingene by heart nu. Her er nogle billeder fra den seneste tid!

San Churro's Chocolateria i South Bank
En hyldest til Brisbane og elskelige South Bank
South Bank på en grå dag
South Bank på en skyfri dag
Hjemmegroet bananer
Sofies pool
Vandet er aldrig for koldt til Anna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar