25. maj 2015

Decorate yourself with Aveny

Jeg har længe synes at smykkerne i Danmark er begyndt at blive alt for minimalistiske og rå, hvilket jeg ikke klager over som sådan, men jeg savner også bare lidt af de mere funklende guld/sølv elementer. Der er kommet mange nye smykkebrands de seneste år, som sælger enkle og moderne smykker, men skal vi kvinder ikke skinne mere som de diamanter vi er? JO! Her hos Aveny, har jeg fundet nogle åh så fine smykker, som jeg synes vil klæde dig/din elskede/dejlige veninde. Dyre og fine smykker behøves ikke kun at bæres til begivenheder. De kan bæres til hverdag, fordi hver dag er en rig begivenhed. F.eks. er de første smukke Starlight ørestikker og Starlight ring nedenunder et perfekt glimerende sæt! Find flere fra serien her: Starlight smykker.

Find alle yderligere links og smykker inde på Avenys hjemmeside.


På min venstreringefinger finder du min diamantring i hvidguld, og på min anden er der enten simple rå ringe eller andre fine. Jeg føler mig altid nøgen uden smykker, så det er i hvert fald et must have for mig. Læs også dette tidligere indlæg: "Aveny smykker". Hvilke er jeres favoritter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar