28. maj 2015

Gone to Sydney

Endnu en tur! Så er det ved at være en af de sidste ture, og i hvert fald den sidste til Sydney. Den største grund til at jeg tager derned at jeg skal besøge min søster Mia og endelig skydive (!) som jeg har ventet på siden januar måned - min fødselsdagsgave fra Mia. Vi skal hænge ud og café og restaurant den, jeg skal se hendes nye lejlighed, arbejde og nyde lidt kvali tid. Skal også hænge ud med Paula, hvor vi skal på museum og til Light Festival i Sydney wuhu. Søndagen tager jeg så en lille tur med Paula forbi vores venner ved Central Coast, hvilket vi glæder os meget til at se dem igen! Mandag vender jeg snuden hjemad til Brisbane, hvor træning begynder! Så det lyder til at være en god weekend jeg går i møde (og koldere vejr). Der vil være nogle planlagte indlæg under mit fravær. 

Hav en god weekend alle sammen, og held og lykke med de som skal til eksaminer <3
Darling Harbour by night 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar