14. maj 2015

Update on my aussie life

Igen en lille kort opdatering på, hvad der lige sker for, at jeg er så dårlig til at blogge. Tro mig, jeg har mange kladder, som jeg er begyndt på, men ikke lige har haft tid til at gøre færdig. Men jeg har været på prøve arbejde ved et dør til dør arbejde, hvilket er ret hårdt og tager meget energi og indsats. Det er ikke sælger, men nærmere jeg skal prøve at få huset til at sige ja til en aftale, hvor en person vil komme og snakke med dem omkring skat, og hvad de kan gøre for at få det meste ud af det (I Aus er skat besværligt og folk får ikke så mange penge igen). Det er faktisk en stor hjælp til folk, men det ved de ikke, de tror, at vi bare er der for at få penge eller informationer ud af dem. Så jeg prøver hårdt. Jeg ville selvfølgelig hellere have et normalt arbejde, fordi hvis jeg ikke får nogle møder, så får jeg ikke lige så mange penge. Men håber på en bedre dag i morgen! Så er der nemlig også weekend, hvor jeg skal til fødseldag - yes :D 

Jeg prøver bare at skaffe nogle penge, fordi jeg har ikke rigtig nogen og skal stadig væk være her i nogle uger endnu. Wow, kan I tro det? Jeg er hjemme om nogle uger. Det er helt ufatteligt. Jeg er hjemme i starten af juli!! 

Breaking news er også, at min familie her i Brisbane måske tager med mig til Danmark for at besøge min familie og venner. Det bliver nok min onkel, kusine og fætter. Jeg glæder mig meget og håber at vi finder ud af det hele. Måske tager vi også et stop somewhere i Asien inden vi tager til Danmark1 

Jeg håber at I har det godt i Danmark og at vejret begynder at blive mere solrigt og varmere i DK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar