11. jun. 2015

A day at Koala Sanctuary

Alle billeder er blevet taget fra Koala Sanctuary i Brisbane

Jeg fik endelig taget mig sammen at tage forbi et must see her i Brisbane nemlig Lone Pine Koala Sanctuary. Der var forskellige fyr som dingoer, forskellige flotte fulge arter, forskellige koalaer, KÆNGURUER (dem elsker jeg), wollabies, krokodiller og mindre dyr. Det er ikke en zoo, som folk forveksler det med. Der har vi Australia Zoo som ligger mellem Brisbane og Sunshine Coast. På denne park kan du som det helt specielle kæle, lege, fodre, røre og tage billeder med kænguruer som jeg har brugt meget tid på haha! Det var en rigtig hyggelig dag med min kusine. Og jeg ved at I undrer jer over, hvorfor jeg har så meget tøj på. Men det er blevet koldt her i Australien, det er jo trods alt vinter :O Håber at Danmark bliver bedre og bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar