4. jun. 2015

Intercontinental Sydney Double Bay

Vil blot gøre jer bemærket om at min tur i Sydney ikke bliver i kronologisk rækkefølge grundet billederne. Sidste lørdag efter Mia og jeg skydivede tog vi på hinandens gamle arbejde, Intercon Sydney i Double Bay. Et femstjernet fint hotel med en spansk følelse beliggelse. Hun tog mig på en rundtur omkring og vi fik også lov til at gå ovenpå taget, hvor poolen og en smuk udsigt lå i vente! Derefter fik jeg også hilst på alle hendes tidligere medarbejdere, som var rigtig søde og lavede god mad til os. Det var en rigtig hyggelig og sjov aften! Håber at I kan lide billederne, selvom det er lidt dårligt iPhone quality.
Alle billeder er fra Intercontinental Sydney Double Bay

Læs også om mit tidligere besøg på Intercontinental Fiji.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar