22. jun. 2015

Light it up

Jeg har for længe siden snakket om lys på bloggen, og det er noget vi tager op igen i dag. Jeg går faktisk personligt meget op i lamper, loftlamper, lys til hjemmet og på restauranter, fordi det sætter stemningen og prikken over i'et i et rum. Typisk tjekker jeg meget ofte loftlamper ud på restauranter, fordi de ofte er spektakulære. Nogle har også lysekroner, hvilket jeg rigtig gerne vil have i min kommende lejlighed. Har udvalgt nogle af mine yndlings lamper fra Lysmesteren, som er Danmarks største kæde af belysningsbutikker, og der er 28 butikker beliggende i lille DK, så frygt ej - en nær dig!
Alle tingene kan forhandles hos Lysmesteren

Jeg er helt vild med de forskellige lamper, og at der e så mange varianter og farver. Det gode er, at de ikke behøver at være kedelige, men de kan fås i både friske og mærke farver, hvilket allerede sætter stemningen i rummet! De leverer også  - hvilket går ud til jer som elsker at bruge tid på at netshoppe, og ikke løfte andet end fingrene på tastaturet. Men jeg vil lade jer tjekke forbi deres webshop og finde noget til at lyse din hverdag op med <3  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar