28. jun. 2015

Living for travelling

Endnu et rejseindlæg klar til jer derude læsere. På kalenderen står der sommer, men er sommeren for alvor over os i Danmark? Vi vil have lange solrige dage, som skal bruges på stranden. Vi ønsker varme til vores grillaftener og fester. Tørvejr og oplevelser vil vi gerne få ud af denne sommer. Og vi ved alle at man ikke altid kan regne med den danske sommer. Hvis du gerne vil have mest muligt ud af sommeren, kan du foreksempel finde billige flybilletter til Freeport Bahamas på Ticket2Travel. Ikke et dårligt sted at bruge sin sommer på. Ticket2Travel er en ny dansk flybooking website, som har mange destinationer at vælge imellem samt kan du få billige flybilletter.Billige flybilletter betyder, at man har råd til et bedre hotel, hvilket de også hjælper med at finde her: Hotel søgning.
Billeder af Freeport Bahamas er fra Google

Lækre populære destinationer for tiden er Thailand, Bali og Bahamas som nævnt ovenstående, hvis du vil langt væk. Jeg vil rigtig gerne til Bali og Bahamas. Det skulle være det rene paradis, og jeg er jo helt pjattet med at leve i vandet ved smukke strande og bygninger. Der er mange muligheder kun et klik væk, det er kun med at tænke afrejsedato nu! Hav en god aften <3

2 kommentarer:

  1. Åh, når du snakker om ferie, så glæder jeg mig til tirsdag hvor jeg smutter en uge til prag med kæresten. Det bliver godt :D Så må jeg håbe at der er sommer og sol i Danmark når jeg kommer hjem .

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor jeg misunder jer! Jeg er vild med Prag. Hav en rigtig god tur og håber også at vejret i DK bliver godt <3

      Slet