3. jun. 2015

Skydiving!!

Undskylder af hele mit hjerte fraværet på bloggen i så mange dage! Jeg har bare haft så travlt, været i Sydney og haft mange ting om ørene. Der er kun en måned til jeg skal hjem, dato er endnu ikke bestemt, men sandsynligvis starten af juli. Som sagt er der sket mange ting, men det hører I alt om her på bloggen!! Jeg har som overskriften siger endelig skydivet - efter at have ventet siden januar da jeg fik fødselsdagsgaven (men vejret var for dårligt). 
Jeg kan fortælle at det var overdrevet og den vildeste sus i maven. Var ikke specielt nervøs, men fordi jeg var den første, som skulle springe, så greb nervøsiteten ind da jeg sad med benene dinglende og ventede på at springe. Springet var ikke så slemt (læs: Jeg elsker vilde ting, så for mig var det easy). det fik mig mere til at grine. Men at flyve rundt deroppe, og når din instruktør drejer dig rundt og sådan giver en fantastisk top of the world følelse mens du ser den smukkeste udsigt langt borte! Anbefaler alle at prøve det. Jeg skal i hvert fald igen! 
Billeder fra min skydive i Wollongong Beach and Beyond

1 kommentar: