30. jun. 2015

Smugkig på Tinderbox

Jeg var desværre ikke tilstede til Tinderbox i Odense, hvilket jeg var meget ærgerlig over, specielt fordi der er sket mange nye fede ting for Odense dette år 14/15 mens jeg har været i Australien. Jeg vil dog lige dele nogle billeder med jer, som jeg syntes understregede stemningen på pladsen. Billederne er taget af den odenseanske club-fotograf Mikkel Hedegaard Larsen, og jeg er personligt ret vild med hans evner bag linsen. Glade, momentfulde og kvalitetsrige billeder fra festivalen fyldt med gode vibes. Af en festival debut at være, så udførte Tinderbox et stærkt stykke arbejde! Glæder mig til næste år. Der er mange flere billeder, find linket på bunden af indlægget <3

Billederne er snuppet fra Soundvenue
Fotograf: Mikkel Hedegaard Larsen

Håber at I også gennem billederne venter og skal deltage i festivalweekendens tilbagekomst
 PS. Dette er mit indlæg nr. 999!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar