8. jun. 2015

To answer your questions...

Jeg har her for tiden fået nogle ret åbenlyse og spændende spørgsmål, som jeg gerne vil fortælle jer om. I er måske også interesseret i, hvad jeg egentlig går og laver for tiden. Det er ikke fordi mit liv er mega spændende, men nye ting sker hele tiden.

Angel in West End, Brisbane

Hvad render du egentlig rundt og beriger Australien med?
- Mig selv håhå. Jeg har arbejdet som dør til dør sælger, hvilket var okay, men stadig ikke helt mig. Efter få dage droppede jeg det. Det er jo vinter herovre, så det var begyndt at blive hurtig mørkt og koldt, også er det ikke det mest betryggende arbejde. Nu har jeg tænkt mig at fokusere på træning og lige blive lidt fit inden hjemrejse.

Hvornår kommer du hjem?
- Hjemrejse. Jeg kan ærligt sige, at jeg ikke har bestilt hjemrejse før lige netop en time siden. Jeg rejser hjem den 4. juli, og er hjemme den 5. juli aften!!! Det bliver så mærkeligt. Men har min nogle fra min aussie familie over, så der er stadig lidt australsk der.

Hvem bor du hos?! 
- Hvilket fører mig til dette spørgsmål. Jeg bor hverken i lejlighed eller hos værtsfamilie. Nææ jeg bor hos rigtig familie. Det er min fars tante og onkel jeg bor hos i en forstad i Brisbane. De har børn på min alder. Specielt er Helen, 19 år, som jeg har fortalt om, som en søster for mig og vi snakker om alt. Er rigtig taknemmelig for at de lader mig bo her i seks mdr!

Hvordan vasker du dine fjer og perler i håret? Og gør det ondt at sove med dem?
- Til jer som ikke ved det, så har jeg tynde fjer og en perler på min højre side af håret, og tre rigtige fjer og få perler på min venstre. Og nej kan næsten ikke mærke dem, når jeg sover. MEN når jeg læner mit hoved ind i en væg fra siden, så gør det nas!! Vasker mit hår helt normalt, bare ikke så voldsomt. 

Hvad er mega specielt i Australien?
- Hmm... De har noget som hedder vegemite her, som ligner nutella MEN DET ER DET IKKE, jeg gentager, IKKE! Det smager saltet og der smøres kun lidt på smørret brød. De bruger meget slang og forkortelser her. Sommetider kigger jeg bare blankt på folk, fordi jeg ikke forstår deres stærke australske accent med slang. Og ellers har de mange andre ting, som jeg tror jeg vil skrive et indlæg om (!)

Er du halv aussie/halv asiat eller er du halv brasilianer/halv filippiner?
- Meget ofte når jeg møder nye folk eller er i byen eller det tredje, så gætter folk en masse ting. Men jeg kan fortælle jer som også er i tvivl, ar jeg er hel vietnameser født og opvokset i DK med min vietnamesiske familie.

Hvorfor er dit snap navn ananus?  
- Ja den får jeg hver gang. Min veninde kaldte mig ananus, altså udtales: ananas bare med U. Og da jeg skulle finde et snapnavn, så var alle mine ideer opbrugte men ikke ananus. Og folk bare læser det, tænker selvf på det andet... hvorfor hed jeg ikke noget fedt som @queenanna

Hvilken by er din yndlings i Aus?
- BYRON BAY! Helt klart fedeste atmosfære og chill. Elskede bare det hele. Selvom Sydney er smuk og Brisbane er min by, så tror jeg at noget af mit hjerte blev forladt der <3

Håber at I kunne lide disse spørgsmål. Der skal nok komme nogle spændende indlæg denne uge omkring Sydney og Koala Sanctuary!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar