12. jul. 2015

En undskyldning

Hej kæreste læsere! 

Jeg undskylder af hele mit hjerte efter, hvad jeg tror er min længste blog pause. Min gode undskyldning er, at jeg ikke kan oplade min computer + min computer skærm er rimelig smadret. Derudover har jeg haft rigtig travlt efter jeg kom hjem. Vi har haft gæster, jeg har mødtes med venner, haft travlt med min supplering og min familie fra Brisbane. Også har min aussie familie og jeg haft jetlag og været rigtig trætte også.
Det har været en omvending fra mit aussie liv selvfølgelig. Det er andre omgivelser, andre folk jeg er sammen med og helt aldeles andre mennesker jeg støder på min simple hverdag, hvor jeg savner Australiens glade og åbne befolkning. Der er meget jeg vil fortælle om, men alligevel er det heller ikke så interessant haha. Jeg supplerer engelsk i øjeblikket og ses med mine venner efter så lang tid, så det er ganske udemærket. Kan dog godt mærke lidt tomrum indeni mig selv, det tomrum kan kun udfyldes af Australien. Jeg savner folket og landet meget, og jeg ved bestemt at jeg vil vende tilbage <3 

Der kommer ikke så kvantitative indlæg de næste par dage. Eller dvs. indtil jeg finder en converter til min computer!! Så skal der nok komme flere spændende rejse indlæg OG om mode også. Hav en dejlig sommer alle sammen. Vi ses snart igen her på bloggen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar