3. jul. 2015

ONETHOUSAND!

INDLÆG NUMMER 1.000 

Det er måske ikke det højeste tal i blogger verden, og der har selvfølgelig ikke været så meget aktivitet dette år pga. Australien, og hvem ved, hvad der kommer til at ske, når jeg forhåbentlig starter studie? Men en ting er sikkert, at jeg vil blive ved med at blogge til at stresset fyrer mig af og ikke orker at tviste min rytme længere. Men men men læs med her, hvor jeg stærkt bliver ved og elsker jer: 
Billede fra skydiving

TAK FORDI I FØLGER MIN BLOG 
TAK FORDI I LYTTER TIL MIG
TAK FORDI I KOMMENTERER OG GIVER LYD
TAK FORDI I HOLDER UD UNDER SVÆRE PERIODER
TAK FORDI I ER HELT SIKKERT ER SUVERÆNE LÆSERE 
TAK FORDI I HAR VENTET PÅ INDLÆG UNDER TRAVLE PERIODER
TAK FORDI I STØTTER, SELVOM NOGLE IKKE BRYDER SIG OM BLOGGING 
TAK FORDI I BÆRER OVER MED MIG EFTER DETTE HALVT FESNE INDLÆG 
TAK FORDI I FØLER JER INSPIRERET BÅDE MODE MÆSSIGT OG REJSE MÆSSIGT 
TAK FORDI I STADIG VIL LÆSE MED 

TAK FORDI I VIL VÆRE MED TIL AT TVISTE JERES RYTME 
TAK FOR DE 3,5 ÅR
♡    

1 kommentar:

  1. Ihh, stort tillykke med de 1000 følgere! :D
    http://cammi.dk

    SvarSlet