1. aug. 2015

An update and a break

Hej alle I kære efter en lille pause!
Jeg kan desværre ikke komme godt nyt fra bloggens side. Efter jeg kom hjem har jeg ikke kunne bruge min computer og har derfor ikke blogget. En anden grund er også, at mange ting sker om ørene på mig, og jeg føler ikke for at blogge for tiden. Men mine planer er at holde en lille pause med få blog indlæg indimellem monstro. I kan altid følge min instagram for nogle billeder, hvis I savner mig alt for meget!

Jeg kan meddele, at jeg er kommet ind på mit studie, som er dansk på Københavns Universitet!!! Jeg skal starte til september, så den kommende tid bliver jo rigtig spændende! Jeg er rigtig glad for at være kommet ind, jeg glæder mig til at skulle arbejde med hovedemnerne: medier, kommunikation og sprog de næste tre år. Inden da skal jeg først have ordnet de vigtigste ting: BOLIG, NY COMPUTER, NY CYKEL M.M. Det sværeste er at skulle finde en lejlighed/del-lejlighed, hvilket mange andre tusinde også prøver. Så jeg håber, at jeg har heldet med mig og finder ud af noget snarest! Kender I måske nogle som kender nogle, som kan hjælpe?
Så kontakt mig hjertens gerne på min mail: anna-huynh@live.dk
Alt hjælp tages imod med store kram <3 
Min familie og venner er glade på mine vegne, men også meget trist over, at jeg flytter igen, nu hvor jeg lige er kommet hjem. Heldigvis er det kun 1,5 time væk og ikke 1,5 dag væk! 

Håber at I nyder jeres ferie/sommer <3

1 kommentar:

  1. Tillykke med at du er kommet ind. Håber dog, at du får styr på det hele og til tiden :)
    Knus www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet