30. sep. 2015

♡ Pause ♡

Kære alle søde læsere

Selvfølgelig har I bemærket den forsømmet blog og dens manglende indhold af posts. Det er der selvfølgelig en god grund til. Jeg er startet på Københavns Universitet, hvor jeg læser dansk, og alting er jo helt nyt. Det føles som længere tid siden end 15 mdr siden jeg havde siddet og læst og arbejdet. Det hele skal man vende sig til! Også er jeg flyttet ind til indre Nørrebro, hvor jeg også skal vende mig til alting og generelt bare København. Det hele tager meget min tid, og jeg har brug for at få en dagligdag igen. Studiet tager meget af min tid, derudover vil jeg også gerne træne og finde et fritidsarbejde ved siden af også skal der selvfølgelig være plads til andre ting ind i mellem. 
Selvom jeg elsker at blogge og nød meget at inspirere og dele alverdens ting med jer, så er det nok bedst med en pause. Men jeg håber på at vende stærkt tilbage en skønne dag og med mange forbedringer og måske et helt nyt blog navn (jeg har mange justeringer). Bloggen vil dog stadig være tilgængelig, så man kan altid søge eller læse tidligere indlæg, hvis det skulle være. Indlæggene med Australien og rejser er her bestemt stadig, og det vil I kunne finde fra september '14 til juni '15 i gemmeren.
I er mere end velkomne til at følge mig på min aktive instagram: @annathuynh

Hav det godt indtil da - vi ses snart igen
I mellemtiden må I huske at twiste jeres rhythm!

Over and out
//
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar