19. nov. 2015

Start of something new


Jeg har i mange år altid haft en lille skribent gemt indeni lille mig. Det var også derfor jeg startede bloggen i december 2011, var redaktør på gymnasiet, skrev digte og tekster og nu læser dansk på KUA. Desværre bliver bloggen ikke til dens originale-jeg som for ét år siden, men nærmere et opsamlingssted for nogle af mine tekster, som søger lidt spotlight. Hvad planerne præcis er ved jeg ikke, men jeg vil starte med at poste nogle tekster, som jeg håber, at I tager rigtig godt imod fremover!
Bus 195

Vi sad med næsten ens jakker og trommede med fingrene til vores musik. 
Vi sad og var nysgerrige og ventede. 
Selvom de andre pladser blev ledige sad han stadig ved siden af mig. 
Jeg kunne lide hans profil. 
"I er søde sammen" sagde en kvinde. 
"Vi kender ikke hinanden" svarede han.


Anticipation

Han var manipulerende. Charmerende. Traumatiserende. Han havde hende rundt om sin lillefinger. Han kunne få hende til at gøre alt når han kastede pinden. Alt hvad han sagde kunne gøre hende blød i knæene, den dumme naive. Inderst inde vidste hun godt, at de ikke ville ende lykkeligt sammen. Alle påpegede det også. Men hvorfor handler hun så således? Fordi han var den eneste som kunne give hende lidt af den kærlighed hun ikke kunne føle. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar