26. apr. 2016

Min debutoplæsning



Jeg havde min første oplæsning i går
Skrivegruppen på Dansk, som jeg er med i havde udgivet antologier, så vi arrangerede et oplæsningsarrangement
De andre oplæsere var rigtig gode og fik alles åndedræt til at standse
De var også nervøse, og jeg blev også nervøs af at se dem stråle

Efter pausen var det min tur
Jeg var rædselsslagen og tårerne pressede på
Jeg ville trække mig i sidste øjeblik, men de gav mig ikke lov og så blev jeg præsenteret
Min krop rejste sig og pludselig stod jeg foran publikum
Det var vildt. skræmmende. grænseoverskridende. men jeg kunne mærke et rus
og dem er jeg jo vild med 
Jeg var meget stolt af mig selv, at jeg (m.fl.) havde presset mig selv derud
Jeg er en extrovert person, men jeg har meget sceneskræk, så derfor var det en milepæl nået
Efter flere år, hvor jeg har skrevet citater, digte og tekster, så kom det endelig ud mundtligt
Jeg fik rigtig god respons
Venner og fremmede synes at mine tekster var forståelige, medrivende og rigtig gode og smukke
Det var alt jeg ville høre 
Måske kommer der en oplæsning no. 2
Jeg er i hvert fald tilfreds og stolt af mig selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar