26. jun. 2016

Summer with Esprit


Summer ready with EspritEsprit outfit

Klik på billederne for yderligere links

Her er den første omgang inspiration siden TTR gik hen og blev til en poesi-blog. Efter en lang pause, så håber jeg at I gamle læsere såvel som nye vil blive underholdt af de nye forandringer.
Jeg kan stolt meddele som overskriften også fortæller, så har jeg igen fået fornøjelsen af at samarbejde med Esprit!

Hvis du ikke kender brandet, så kan jeg kort fortælle, at de har tøj til alle arrangementer og tidspunkter på døgnet og til hele familien. Så kan du kun nøjes med at shoppe ét sted. Jeg har denne gang valgt at fokusere på den bedste tid på året: Sommeren. Sommeren er min absolut yndlings årstid! På de ovenstående collager finder I nogle flotte sommerklæder samt aften-outfits til de lidt køligere sene sommernætter og til dine himmelske ferier. Denim, blåt og hvidt er helt klart årets favoritter, hvilket også ses i adskillige butikker og webshops som f.eks. luksusshoppen
Net-a-porter og budgetvenlige og elskede Nelly, som også sælger en masse udsøgte sager til dig og dem du holder af. Disse items kan mikses med andre friske farver eller inspireres af bohemian stilen som mit hjerte altid begærer og fik sneget ind på billederne. Style det eventuelt med enkelte accessories i form af en clutch, hårbånd, store smykker for at opnå dit perfekte sommerlook! Klik ind på Esprits webshop og se hvad shoppen byder på og find ud af, hvad dine øjne forelsker sig i <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar