6. dec. 2016

Part I: Mimosa



Dette er en kærlighedshistorie om os
hvordan vi blev til én person
hvordan jeg blev til en ny person

Vi havde begge fået øje på hinanden
men der skete ikke noget
Da der så skete noget
skete noget i et roligt tempo
passende
Tempoet blev sat op og du og jeg blev til vi
Det par, hvor man inviterer begge partner
Parret, der fuldendte hinanden
Jeg fik lige smagen af perfektion

Indtil den dag hvor du tog mig i hånden
på en anderledes måde
Du så ufravendt på mig
overbeviste mig om at det var gået for stærkt
at du havde brug for at finde dig selv

Jeg elskede dig for højt til at kunne give slip
men jeg ønskede højere at du skulle være glad

Da jeg endelig var stærk nok til at forlade dig
var andet step: vedhæftningen 
Jeg skulle klippe strengene over
Strengene som var lænket sig fast til dig
Hvorfor er det kun mig, der er i knibe?
Det var mig som var mest afhængig af dig
jeg var klistret til dig

Da jeg klippede strengene,
var min anden halvdel væk
jeg blødte og var i smerte,
mens du kun fik nænsomme ar
Det beviste hvor meget jeg ofrede og gav
og hvor lidt du burde betyde


fortsættes....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar