22. mar. 2017

At være nummer to




Er jeg ikke god nok?
Det er ikke det det handler om siger du
Det har noget med sagen at gøre
Det er kompliceret
Hvorfor hende og ikke mig?
Du vælger en fuser fremfor mig

Mit hoved arbejder og sparker
Min fornuft vil være vred 
Mine følelser vil blive og elske ham
Siden hvornår tænker jeg med hjertet
Man føler sig så…
Udsat

Det er i forvejen svært at miste en
Men når han vælger en anden fremfor dig
Det er der hjertet går i stå
Spørgsmålene kører på repeat
Man føler sig som en labre larve i Matadox Mix
valgt til sidst
Alle de konkurrencer man ikke vinder
bliver nummer to

Dette kommer ikke til at løse noget
du har truffet din beslutning
Jeg kan være vred, ked og sur
mens du ligger sammen med hende
Nu har I det godt 
mens jeg ligger sammen med smerterne

Måske skulle jeg have været værre
Gjort samme nummer som hende
være dig utro


så ville du komme tilbage til mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar