19. mar. 2017

Foregivelse



Hvordan nåede vi så langt?
Så langt ud i intetheden
Fraværet blev til fra-at-have-været-noget
Mine følelser er stadig vågne
Du må stadig have dine
Der er stadig gnister
Jeg kan mærke magnetismen i os
Kan vi ikke foregive os for at være fremmede og starte helt forfra?

Jeg kan lade som om det er min første gang
Dine berøringer vil give min krop kuldegysninger
Du får et turpas
Vi bliver oppe hele natten
Husker vores første gange til alt
Vil opleve det hele om igen 
Kan vi ikke lade som om at alt var som før? 

Vi kan vække følelserne til live 
Gøre alt det du kan lide
Jeg kan lade som om jeg er glad
Fortrænge de fejl der skete 
Male det hele over
Du kan simulere din hukommelse
Vi kan forestille os en dårlig drøm
Kan vi ikke lege at vi er der selvom vi ikke er. 

Jeg kan lade som om at jeg er glad
Jeg kan lade som om at du er min kærlighed
Jeg kan lade som om at du ikke løj
Jeg kan lade som om at det er dig. Dig jeg hører til. 
Mit hjerte klarer ikke flere skår. Det er krympet og kan ikke lukke flere ind eller ud.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar