8. mar. 2017

Supersonic




Før jeg vidste af det
Kom ordene ud
De er hurtigere end tankerne
Supersonic speed
Minder om dokumentaren Supersonic om Oasis
Nynner stille "Wonderwall"
Ku' spille den på ukele
Jeg efterlod den hos min familie i Aus
Min familie i Brisbane
Elskede by
og en fake strand
Jeg har ikke nydt stranden i DK i over to år
I Kbh solede jeg mig på Bryggen
Morgenbadning
Gysende men levende
KUA er tæt på
Et stykke fra mig men sit eget palads
Jeg har været i Palads syv gange
Et farverigt præg der lyser byen op
Lys.
Mit første soloprojekt for VINK
Hvor hurtigt er lysets hastighed nu?
300.000 meter per sekund
Oprundet
Savner matematik
Godt jeg kan hjælpe min bror
Er alligevel til hjælp i verdenen
De afspiller ”Sunday Morning”
Smuk sang
Isaac sang den til udstillingen
Husker pigerne der roste mit digt
En sagde at hun elskede det
Det var der vi kom fra

Alle disse tanker på få sekunder
Et cirkus
Men det jeg egentlig sagde var


Jeg elsker dig




Ingen kommentarer:

Send en kommentar